motocykle enduro uzywane

motocykle enduro uzywane

5 prostych kroków do zdrowego serca

Choroba niedokrwienna serca jest nadal największym zabójcą kobiet i mężczyzn w świecie zachodnim. Stopa osób umierających gwałtownie wzrosła w ostatnich latach, a zwłaszcza w ciągu ostatnich 20 lat. Istnieje bezpośredni związek między chorobami serca i życia ludzi i diety. Coraz częściej ludzie żyją bardziej siedzący tryb życia, które wiążą się dużo siedzi i bardzo mało ćwiczeń. Postępy w technologii usunęliśmy większość pracochłonne zadania i większość osób pracuje w biurach siedzą przy biurku.

Jak również wiodących mniej aktywny tryb życia ludów diety stopniowo zmieniła się również w ciągu ostatnich 20 lat. Zwiększona dostępność i wygoda przetworzonej żywności oznacza, że ??ludzie jedzą coraz więcej żywności, która jest bogata w tłuszcze nasycone i pełne dodatków. Te dwa czynniki w połączeniu odgrywają ogromną rolę we wzroście chorób serca.

Dobrą wiadomością jest to, że choroby serca można zapobiec. Można zmniejszyć ryzyko zachorowania na choroby serca poprzez zmianę diety i stylu życia. Poniżej znajduje się kilka kroków, które pomogą Ci zacząć.

Krok pierwszy:

Unikaj żywności, która ma dużo tłuszczów nasyconych w nim. Obejmuje to czerwone mięso, przetworzonej żywności, a zwłaszcza fast-food. Należy również unikać smażenia, ponieważ zwiększa poziom tłuszczu.

Krok drugi:

Przedstaw szczuplejsze mięsa i ryb w diecie. Szczuplejsze mięsa, takie jak kurczak jest mniej tłuszczu niż mięso czerwone. Jedz więcej ryb zwłaszcza różnorodność tłustej. Tłuste ryby obejmuje tuńczyka i śledzie.

Krok trzeci:

Jedz dużo świeżych owoców i zielone warzywa liściaste na co dzień. Te produkty o wysokiej zawartości niezbędnych witamin i składników mineralnych, takich jak witamina C i D, wapnia i potasu.

Krok czwarty:

Zmniejszyć spożycie soli. Najbardziej przetworzone produkty mają wysoki poziom soli do poprawienia smaku, więc nie ma potrzeby dodawania więcej. Jeśli nie używać soli stosować zdrowszą alternatywę, która ma niższy poziom sodu, takich jak sól kamienna lub soli morskiej. Obie te smakują o wiele lepiej niż w zwykłej soli kuchennej.

Krok piąty:

Jeśli prowadzą siedzący tryb życia, zarówno w domu jak iw pracy, to musisz nabyć nawyk regularnych ćwiczeń. To nie znaczy, że trzeba trenować do maratonu. Wszystko co musisz zrobić, to 20 do 30 minut 3 lub 4 razy w tygodniu. Kluczową sprawą jest spójność. Jeśli nie są używane do wykonywania następnie zacząć stopniowo idąc w tempie, które sprawia, że ??bez tchu. Stopniowo zwiększaj czas i intensywność każdego dnia.

Artykuł dzięki:

prawa zastrzeżone © http://monstery.pl